.
.
.

نحوه Reset و Restart کردن ساعت پلار

اگر با ساعت خود مشکل داشتید، می توانید آن را دوباره راه اندازی کنید. راه اندازی مجدد ساعت هیچ یک از تنظیمات یا اطلاعات شخصی شما را از ساعت حذف نمی کند.

برای Restart کردن ساعت

بر روی ساعت خود، دکمه اصلی(سمت راست ساعت) را فشار دهید، انگشت خود را به بالا بکشید تا تنظیمات مربوطه را بیابید:
Settings > General settings > About your watch > Restart your watch. First, tap Restart your watch
و سپس برای تایید راه اندازی مجدد بر روی گزینه   ضربه بزنید.
همچنین می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه به مدت ۱۰ ثانیه ساعت خود را مجددا راه اندازی کنید.

برای Reset کردن ساعت به تنظیمات کارخانه

اگر راه اندازی مجدد ساعت کمکی نکرد، می توانید ساعت را به تنظیمات کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که reset factory کردن ساعت، تمام داده‌ها و تنظیمات شخصی را از ساعت پاک می‌کند و باید دوباره آن را برای استفاده شخصی خود تنظیم کنید. تمام داده‌هایی که از ساعت خود با اکانت Polar Flow خود همگام‌سازی(sync) کرده‌اید، ایمن هستند و در اکانت شما(نه بر روی ساعت) باقی می‌مانند.

  1. اگر برنامه Polar FlowSync را بر روی کامپیوتر/لپتاپ خود ندارید، ابتدا به سایت flow.polar.com/start بروید و فایل نصب را دانلود کرده و سپس نرم افزار انتقال داده Polar FlowSync را روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  2. ساعت خود را به پورت USB کامپیوتر وصل کنید.
  3. تنظیمات(Settings) را در FlowSync باز کنید.
  4. دکمه Factory Reset را فشار دهید.
  5. اگر از برنامه Flow برای همگام‌سازی(sync) استفاده می‌کنید، فهرست دستگاه‌های بلوتوث جفت‌شده روی تلفنتان را بررسی کنید و اگر ساعتتان در آنجا است، آن را از فهرست حذف کنید.
اکنون باید ساعت خود را مجدداً از طریق موبایل یا کامپیوتر تنظیم کنید. فقط به یاد داشته باشید که از همان اکانت Polar در تنظیماتی که قبل از reset استفاده کرده اید، مجدداً استفاده کنید.

* اگر رایانه در حال استفاده ندارید، یا بازنشانی از طریق رایانه انجام نشد، می‌توانید ساعت خود را از خود دستگاه نیز بازنشانی کنید: دکمه ساعت را به‌مدت ۱۰ ثانیه به‌طور مداوم فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی Polar نشان داده شود. صبر کنید تا ساعت دوباره راه اندازی شود، سپس این روند را ۱۰-۱۲ بار تکرار کنید. وقتی بازنشانی کارخانه کامل شد، ساعت شما از شما می‌خواهد زبان خود را انتخاب کنید.