Polar Ignite Polar Vantage V - M حسگر ضربان قلب H10 نحوه کار کردن با ساعت پلار نحوه ریست کردن ساعت پلار نحوه اتصال ساعت پلار با موبایل راه اندازی ساعت ورزشی پلار با موبایل نحوه فعال کردن Interval Timer در ساعت پلار

 

نحوه راه اندازی ساعت های پلار:

– نصب نرم افزار Polar Flow Sync از سایت flow.polar.com بر روی کامپیوتر (کامپیوتر باید به اینترنت متصل باشد و تاریخ و ساعت کامپیوتر درست تنظیم شده باشد.)
– وصل کردن ساعت به کامپیوتر با کابل مخصوص ساعت
– ساخت پروفایل حساب کاربری بر روی سایت flow.polar.com که نیازمند داشتن یک ایمیل فعال می‌باشد. ایمیل به عنوان نام کاربری شما ثبت می‌شود و می‌توانید برای این حساب کاربری خود در پلار، هر کلمه عبوری را انتخاب نمایید.
– پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی و انتخاب نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبور، کشور محل استفاده (ایران) را انتخاب نمایید و وارد مرحله بعدی شوید.
– سپس یک ایمیل فعال سازی به همان آدرس ایمیل شما (که به عنوان نام کاربری ثبت کرده بودید) از پلار می‌آید که عبارت Verify در آن دیده می‌شود. وارد آن ایمیل شوید و لینکی که در آن ایمیل بصورت آبی است لمس کنید تا ایمیل شما توسط پلار تایید گردد. ۲۹ روز برای این کار فرصت دارید وگرنه حساب کاربری شما غیرفعال می‌گردد.
– در مرحلع بعدی مشخصات فردی مثل تاریخ تولد به میلادی، وزن و قد و … را وارد نمایید و سابقه‌های ورزشی خود را ثبت نمایید و مراحل را ادامه دهید تا وارد حساب کاربری خود شوید.
– سپس در قسمتی از صفحه مرورگر خود (بالا سمت راست صفحه) که نام خود را مشاهده می‌کنید کلیک نموده و در قسمت Sport Profile، نوع ورزش‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آنها را به دلخواه خود تنظیم کنید.
– سینک کردن ساعت با کامپیوتر
– نصب نرم افزار Polar Flow بر روی گوشی موبایل
– ورود به حساب کاربری ساخته شده (وارد کردن ایمیل و کلمه عبور)
– روشن کردن بلوتوث گوشی (نکته مهم: به هیچ عنوان در قسمت تنظیمات گوشی خود در قسمت بلوتوث، ساعت را با گوشی pair نکنید.)
– فشردن دکمه سمت چپ پایین (Back) ساعت به مدت ۳ ثانیه و چسبانده ساعت به گوشی که یک کد بر روی ساعت نمایش داده می شود. باید آنرا در گوشی وارد کرد. (در مدل‌ های سری Vantage این عمل بدون نیاز به وارد کردن شماره انجام می‌شود و کافیست دکمه سبز تایید بر روی ساعت را فشار دهید.)
– سپس ساعت شما با گوشی سینک می‌شود.
– زمان و تاریخ ساعت پلار شما با آخرین دستگاهی که با آن سینک می‌شود، مطابق می‌گردد.
– راه اندازی ساعت را می‌توانید با کمک فیلم‌های راهنما که در سایت موجود می‌باشد، انجام دهید.